DE CITIT ÎN 30 DE SECUNDE |

Strategia de branding a angajatorului

Employer branding, brandul de angajator.

Ne-am propus să oferim claritate asupra unui subiect tot mai des întâlnit în strategia de comunicare a brandurilor sau afacerilor din România, anume Employer Brandingul.
  • Este tot mai dificil să găsești candidați cu adevărat calificați?
  • Angajezi foarte greu sau într-o perioadă prea îndelungată?
  • Ai costuri mari la fiecare angajare?
  • Retenția de personal este dificilă și nu te poți baza pe loialitatea angajaților tăi?
Toate aceste probleme se pot rezolva prin crearea unui brand de angajator puternic.
Unul dintre cele mai puternice atuuri ale unei companii sunt angajații. Haideți să le acordăm atenția cuvenită și să ne bucurăm de avantajele pe care o bună relație cu angajații le poate aduce unei companii.
Până la sfârșitul anului ne-am propus să publicăm săptămânal un ghid de ajutor pentru angajatori. 
Ghidul o să conțină pași pe care din punctul nostru de vedere îi poți urma pentru a dezvolta o strategie de branding a angajatorului.
În categoria RECRUTORII din JURNALUL HR se vor regăsi articole de interes pentru angajatori și departamentele de resurse umane.